redan nervös!

Hem kommen från skolan och hela köret är jag. ska strax iväg och hämta bilen då jag ska ta mig till stan för att fixa lite grejer och sedan träning med Malin ikväll.

Men det var bara onödig information och inte varför jag tänkte blogga så fort efter skolan, utan i november kommer det nämligen vara en nervös Nina som sedan kommer att bli märkt utav VMO INC ;) nej men utav hell yeah. Jag vill gärna veta vad folk tycker om vad jag har tänkt på och det skulle inte skada om ni ville ge mig lite mer förslag att tänka på osv.

Tattueringen kommer vara en text och sitta lite längre ner på nacken och lite över skulderbladen, typsnittet på texten kommer vara någon slags kursiv stil.

Mina förslag/funderingar:

- River flows in you (då kärleken till familj osv rinner inom mig)
- Follow your bliss (följ din lycka, då jag tror att om man är lycklig och sedan fortsätter följa dess "fotspår", förblir man lycklig)

Kom gärna med andra bra förslag!


Kommentarer
Postat av: Linda

scars are souvenirs you never loose,

älskar den texten. för visst är det så? :)

2009-09-01 @ 18:50:59
URL: http://suspendedfromclass.blogg.se/
Postat av: nina

den va riktigt bra :D

2009-09-01 @ 19:43:08
URL: http://ninaquaade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0