stockholm, skola, växjö

Japp, kom hem från Stockholm igår vilket var jätte skönt men ändå tråkigt. Jag trivs verkligen i stockholm, dock har vi gått så förbannat mycket så jag har fått träningsverk i vaderna, nej jag skämtar inte! kullersten hit och kullersten dit, fy fan alltså! Men i alla fall, jag inskaffade en halsduk med ingen ände, vit sådan i typ päls stuket, 149 kr Gina tricot. Jag har inga bilder från resan eftersom att smart-head-Nina glömmer ta ut batteriet från laddaren när vi ska åka, så jag har alltså varit i Stockholm med en kamera utan batteri.. Tummen upp!

Idag var det skola som vanligt, men vi hade bara en riktig lektion så vi slutade tidigare än vad vi brukar (9.20). det har varit ganska hektiskt idag med tanke på att jag skulle fixa pengar till Ayia Napa handpenningen, hämta bilen på mammas jobb och sedan hem till emma för att plugga (där jag är nu). Jag och emma ska sedan vidare till Rydaholm för att lämna CV och kanske äta en middag, sedan bär det vidare till Växjö där det blir att gå på stan och sedan kolla en sväng på bio, the ugly truth.

Nu ska vi dra hem till mig, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0