svenska plugg

idag är det söndag och det betyder plugg (i alla fall under skoltiden). Jag har nyss flyttat mig från sängen med laptopen till kontoret med laptopen, i need some space for this stupid shit. Det känns som om att detta kommer bli ett av de längsta inlämningarna jag någonsin har gjort, och jag har ingen aning om i fall jag gör rätt eller inte. Men det lär vi ju märka.

I helgen har Henke, Palme och Lange varit här och umgåtts med oss. Och som tur är så har min mage varit ganska snäll mot mig enda sedan i fredags. Det blev Harrys och igår chillade vi bara. Idag är det som sagt plugg som gäller enda tills jag blir klar med svenskan, och just nu är jag inne i ett flow ;)

NU: Ta något att äta och fortsätta råplugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0