Svininfluensa på Figy


Bild tagen från Aftonbladet

Jag är hemma från skolan idag igen. För en stund sedan så ropade mamma på mig och sa att jag skulle gå in på aftonbladet och kolla, min skola är med på aftonbladet! Igår var det 130 elever sjuka och jag var en av dom, två av dessa har fått bekräftelsen svininfluensa. Idag är det nog minst lika många sjuka och skolan håller kontakt med smittskyddsläkare som avgör ifall skolan ska stängas eller inte.

Jag tycker att detta är sjukt läskigt, i min stad, på min egna skola. Jag gjorde nog ett bra val att stanna hemma idag också!

Kommentarer
Postat av: anna

känner detsamma!!

2009-09-04 @ 09:48:53
Postat av: Carro

jag stannar med hemma idag ! De är ju skit läskigt ! ush .

2009-09-04 @ 11:11:14
URL: http://silvervinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0