Torsdag kväll

Sitter här och har tråkigt. Tittar upp på Idol lite då och då, haha folk alltså. Idag har det absolut inte hänt något kul alls så jag fick ett sånt där städ ryck som jag får väldigt sällan, men jag har faktiskt börjat bättra mig ganska bra nu på att hålla mitt rum städat. Men i alla fall, jag fick som sagt städ ryck och städade hela köket och hallen och båda ser ut som två nya rum. DET gillar vi! haha

Imon blir det skola, PA fix och sedan bär det av till Landskrona med Offe. Ska bli riktigt nice att åka på lite roadtrip med Offe Poffe Päron Pung :D

NU: Duscha & ansikts mask.

Kommentarer
Postat av: Anonym



Hej!

Just nu lottar jag ut en kylskåp med Vitamin Well's drycker.Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/september/vinn-ett-kylskap-fullt-med-vitamin-wells.html



Har massa andra tävlingar igång också.

Kika här :

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

2009-09-11 @ 22:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0