you're driving me crazy

JAG HAR NYSS SETT DET FÖRSTA AVSNITTET AV GOSSIP GIRL I SÄSONG 3! Jag tackar allt i världen för att GG finns. Beroende oh yes!

Är hemma idag igen och blir nog hemma imon också.
Var på skolan innan för att hämta lite böcker osv, skulle få tag på min mentor så jag kan få mitt login till Dexter, men NEJ honom hittar jag inte. Får la ta och skriva ihop ett litet mail till honom igen så att jag kan sjukanmäla mig. Har fått frånvaro för hela dagen igår och just nu för hela dagen idag också. Big whoop!

Nu ska jag ta och gräva ner huvudet i boken/böckerna.. Twilight eller Dikten och vi (svenska boken), inte ett så svårt val dock men det tråkiga måste ju komma före det roliga i det här fallet. CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0